AREMBERGELAAN FYSIOTHERAPIE    van Arembergelaan 128, 2274BX Voorburg     Tel.: 070 347 2516

Oefeningen 

Online oefeningen voor elke (thuis)situatie
Elke dag een half uur bewegen! Dagelijks bewegen ziet er voor iedereen anders uit. Kijk naar jouw eigen situatie en bepaal zelf wat wel kan en wat niet. Wat vind je bijvoorbeeld prettig of leuk om te doen? Wat past in je dagelijkse bezigheden? En: waar moet je rekening mee houden als je lichamelijke klachten hebt?

Iedereen loopt er soms tegenaan. Een pijntje of een kwaal die steeds terugkomt bij bepaalde bewegingen. Bij twijfel over wat wel en niet kan, kun je bij de huisarts of fysiotherapeut terecht voor advies.

Bekijk de filmpjes die wij voor u on-line hebben gezet:

Oefening van de dag

Dag 1

Bij deze oefening van de dag moet je samen zijn. Gezellig met oefenen.

Dag 2

Benodigdheden bij deze oefening zijn wc rollen, heel veel wc rollen.

Dag 3

Een van de meest bekende oefeningen om de beenspieren te trainen met een leuke twist om het wat zwaarder te maken.

Dag 4

Een leuke evenwicht oefening om je balans te testen en te trainen.

Dag 5

Hoe zijn jou horica skils?

Dag 6

Deze oefening is ook goed te doen als je net de was in de machiene hebt gestopt.

Dag 7

Een oefening op het bed op op de bank, dus als je thuis bent is de oefenig goed uit te voeren.

Dag 8

Boxen hoeft niet altijd tegen een teegenstander. Bij deze oefening box je tegen je schaduw, wie is er sneller?

Dag 9

Trappen lopen, trappen lopen en nog eens trappenlopen...

Dag 10

Hoe vaak kan jij jezelf opdrukken?

Dag 11

Benodigdheden bij deze oefening zijn wc rollen, heel veel wc rollen.

Dag 12

Benodigdheden bij deze oefening zijn wc rollen, heel veel wc rollen.

Dag 13

Daar krijg je nou spierballen van...

Dag 14

Deze vraagt wat inspanning, lukt jou het?

Dag 15

Deze oefening is goed voor de schouders.

Dag 16

Benodigdheden bij deze oefening zijn wc rollen, heel veel wc rollen.

Dag 17

De thuis legpress.

Dag 18

Weer een flink uitdagende oefening hoevaak kan jij je schoenen heen en weer verplaatsen.

Dag 19

En niet te vergeten de schuine buikspiertjes...

Dag 20

En deze oefening is ook weer voor de armspieren.

Dag 21

Een oefening om de 'kipfiletjes' weg te werken.

Dag 22

Zo doe je pusch-up's.

Dag 23

Zo doe je squats.

Dag 24

Zo doe je 'the wall sit'.

Wij gebruiken Analyse cookies. Cookies registreren geen persoonlijke gegevens (lees meer).